The Initiation of Sarah (2006)

Horror / Thriller

geregisseerd door Stuart Gillard
met Mika Boorem, Morgan Fairchild en Jennifer Tilly

Sarah Goodwin heeft heel haar leven al vreemde krachten, die haar tot nu toe alleen nog maar problemen hebben opgeleverd. Nu ze, samen met haar tweelingzus Lindsey, naar de universiteit gaat, hoopt ze dan ook een nieuw leven op te bouwen. Het lukt de twee hun geheim ook echt geheim te houden, maar wat ze niet weten, is dat de universiteit ook zo zijn eigen geheimpjes heeft.

avatar van alcapachino
wat een nep film , slechte special efects en veel te voorspelbaar

BAH

avatar van UrbanDjampa
alcapachino schreef:
wat een nep film , slechte special efects en veel te voorspelbaar

BAH

Doe er maar slecht acteerwerk bij. Zonde van m'n tijd

avatar van horrorfreak23
kvond hen ook nie denderend eigenlijk heel erg zwak.
Alles was inderdaad te voorspellen.
Het regende weer clichès

Ik vond dit een vrij goede film. Ik snap niet echt de lage scores. Verhaal was goed. Speciaal effects waren wel iets minder. Ik nog vrij goed geacteerd. Mika Boorem en Summer Glau speelden bij erg goed.