D.C. Cab (1983)

Alternatieve titels: Street Fleet | Taxi in Aktie

Actie / Komedie

geregisseerd door Joel Schumacher
met Max Gail, Adam Baldwin en Mr. T

Albert trekt naar de stad met de droom om zijn eigen taxibedrijf te beginnen. Maar als snel krijgt hij problemen met de baas van het taxibedrijf waar hij werkt, ene Harold. Als Albert gekidnapt wordt, is het aan zijn collega's om hem te redden.

neo (crew)
ik schoot al in de lach toen ik die poster en het verhaal las.de film is een regelrecht kopie van een eveneens slechte a-team aflevering.kortom dit lijkt me een geweldige fim.

vic
ik geef hem twee sterren omdat het eigenlijk een erg slecht verhaal heeft. Maar het is wel popcorn voer. Ik heb hem al twee of drie keer gezien en echt een 80 jaren film die je gewoon lekker (zonder nadenken) kijkt. en natuurlijk MR T wat een altijd leuk is om te zien

avatar van Bandit
Mr. T-flop.
1 ster voor de moeite.

Gewoon een flauwe ouwe wel leuk om een keer te zien maar niet om echt in huis te halen

avatar van Frens Ronde Pens
lekker jaren '80
met leuke muziek en Gary Busey en mr. T heb je verder maar weinig meer nodig om mij te vermaken

avatar van clubsport
Allemaal nogal flauw natuurlijk maar toch is deze komedie best te pruimen , het enthousiasme straalt ervan af en de 80's sfeer is volop aanwezig .