Il Ritorno di Zanna Bianca (1974)

Alternatieve titels: Challenge to White Fang | Die Teufelsschlucht der Wilden Wölfe | The Return of White Fang

Italië / Frankrijk / West-Duitsland
Avontuur

geregisseerd door Lucio Fulci
met Franco Nero, Virna Lisi en John Steiner

Alaska, Yukon Territory, 1899. In het afgelegen Yukon Territory wordt goud gevonden en een goudkoorts lijkt het logische gevolg. Een aantal bandieten onder leiding van Beauty Smith wil echter de hard werkende goudzoekers hun goud ontnemen. Zij hebben echter geen rekening gehouden met de wolfhond 'White Fang'.

Best aardig, dacht eigenlijk dat ik de eerste White Fang van Fulci had. Hoewel het een familiefilm is, zijn er toch wat bloedige scènes. Van gore is geen sprake. Leuke avonturenfilm, wil deel 1 wel zien. Dvd uit Duitsland is aardig. Goede beeldformaat, redelijk beeld, Duits, Engels én Italiaans gesproken . Maar dan weer geen ondertitels.