• 10.601 nieuwsartikelen

Geregisseerd door: Charles Barker

Met onder meer: Max Deacon, Chris Obi en Morfydd Clark

Gesproken taal: Engels

Plot The Call Up

"This time it's for real"

Wanneer een elitegroep van online gamers een mysterieuze uitnodiging ontvangt voor een nieuw modern virtual reality spel, is het een droom die uitkomt en een aanbod dat ze niet kunnen weerstaan. In het begin is het een unieke en fantastische ervaring maar al snel neemt het spel een sinistere wending. Ze worden aangevallen door een onbekende vijand en het wordt een spel op leven en dood.

logo tmdbimagelogo tmdbimage

avatar van Arwen88

Arwen88

Echt heel erg jammer dat er nog geen recensies zijn van deze film. Ik heb hem gezien en vind het echt een leuke film. Het einde is alleen een beetje onduidelijk. Een goede vier sterren voor deze film

avatar van appleman

appleman

Ik heb hem gezien en vond het een flutfilm. Slecht geacteerd, nergens spannend en heel voorspelbaar.

avatar van Collins

Collins

Een groep gamers in een life action "shoot to kill-spelletje". Speelt zich grotendeels af in een schijnwerkelijkheid die er echter levensecht uitziet en die door de spelers ook als zodanig wordt ervaren. Een leuk gegeven dat een heel behoorlijk en intrigerend halfuurtje film oplevert. Prima schietende actie in een mysterieuze en beklemmende sfeer en in een passende virtuele setting. Spannend.

Maar dan is na dat halve uurtje de koek opeens op en valt de film met enkel nog méér schietscènes in herhaling. Er zijn nog wat pogingen om verdiepende veranderingen van spijs toe te voegen, maar die zijn geforceerd en werken niet. Ze zijn voorspelbaar en fantasieloos.

Dat komt echt niet meer goed, dacht ik nog ergens. En dat klopte.

avatar van umbra

umbra

Vond deze best aardig, keek lekker weg, verveelde geen moment. 7/10

avatar van Riddierid

Riddierid

Niet eerder een film gezien met zulke slechte acteurs denk ik... Het idee was super vet, het was aardig goed uitgevoerd maar het slechte acteerwerk verpeste veel. Ook vond ik de eerste helft van de film veel sterker dan de tweede helft

avatar van K. V.

K. V.

Zonder verwachtingen deze film eens bekeken en was niet slecht. De film begon wel mysterieus en was wel nieuwsgierig wat er ging gebeurden. Jammer dat het na een tijdje een beetje van hetzelfde is. Het einde was niet super verrassend, maar viel ook niet tegen.

De cast was ook niet zo bijzonder.

Een leuk filmpje die de moeite was om eens mee te pikken.

avatar van fritsy

fritsy

Riddierid schreef:

avatar van shugenja

shugenja

Het wordt echt saai want er zit zo weinig verhaal in deze film het is gewoon een concept. Tien kleine negertjes in een virtueel spel. Geen karakter ontwikkeling, ik vond het erg veel gebruik van wit/over belicht. Al is het wel grappig hoe verder de film gaat des te donkerder de film letterlijk wordt.

Het concept is wel aardig maar te dun. Acteerwerk is ook niet te best. Dus een typische "mwoh" film wat mij betreft het is niet slecht maar ook niet onderscheidend dus 2.5 ster zou ik zeggen.