• 11.464 nieuwsartikelen

Genre: Drama

Oorsprong: Frankrijk / België

Geregisseerd door: Martial Fougeron

Met onder meer: Victor Sévaux, Nathalie Baye en Olivier Gourmet

IMDb beoordeling: 6,8 (835)

Gesproken taal: Frans

Releasedatum: 19 juli 2007

Plot Mon Fils à Moi

"Tragedy strikes a young boy and his over-protective mother."

Julien is een jonge jongen aan het begin van de adolescentie. De verhoudingen bij hem thuis zijn al jaren hetzelfde en eigenlijk is hij niet anders gewend. Als zijn moeder op een goed moment toch besluit dat ze het niet langer meer pikt, is dat een grote verandering voor hem. Ze stort zich volledig op haar zoon en volgt hem overal, wat Julien echter niet ten goede komt.

Darbie

4 sterren had ik in gedachten, maar door die ontzettend slappe laatste minuut werd het een 2,5.

Alsof je een goed glas wijn hebt en iemand gooit er voor het drinken een grote slok water bij.

Darbie

Vraag aan Baggerman: Ben je echt zo "wereldvreemd" , of is je bericht bij deze film een grap waarvan ik de cloe niet begrijp ?

avatar van Baggerman

Baggerman

Darbie schreef:

???

Volgens mij geef ik toch duidelijk net voorbeelden aan waarom ik het script nogal vindt rammelen qua geloofwaardigheid. Had veel beter kunnen worden geschreven.

Darbie

Baggerman, jij noemt een aantal onwaarschijnlijkheden op die helemaal niet zo vreemd of raar zijn, vandaar mijn vraag.

Bovendien vind ik het script goed doordacht, zie voor verdere uitleg het bericht van NADRIN die het m.i. heel goed verwoord heeft.