Twitches (2005)

Familie / Fantasy

geregisseerd door Stuart Gillard
met Tia Mowry, Tamera Mowry en Patrick Fabian

Twee zussen zijn allebei heksen, maar worden bij hun geboorte gescheiden en beide in verschillende families opgevoed. Ze herenigen zich wanneer ze 21 jaar worden en dan moeten ze samen de wereld waarin ze geboren zijn, redden. Hun biologische moeder verkeert namelijk in ernstig gevaar.

Ik was een jaar gelden bij mijn tante in Amerika en toen kwam deze film op disney channel,, wel grappige film en makkelijk te begrijpen in engels;)

Jezus wat een slechte film!

Achmed
"Oyeah we're Twitches" Deze film is zo slecht dat hij echt grappig is.

BlueSword
bagger film waar te slecht in geacteerd word, maar denk dat dit ook meer is voor jonge meisjes. nee, vind het maar crap. :'D

avatar van Pantoffel
Wel leuk om op een regenachtige zondagnamiddag te kijken.

avatar van ibendb
Saaie film. Hij wordt gewoon te veel gedraaid op disney channel.