Gunmen (1993)

Actie

geregisseerd door Deran Sarafian
met Christopher Lambert, Mario Van Peebles en Denis Leary

400 miljoen dollar ligt verborgen in een haven in Zuid-Amerika. Als Dani Servigo's broer wordt vermoord, die het geld heeft verborgen, wordt hij door meerdere mensen gezocht. Samen met undercover agent Parker gaat Servigo op zoek naar het geld.

avatar van Ralfke
Errug, errug matig fimpje; niet echt de moeite waard

FisherKing
Ja Ralfke mee eens; en die Christopher Lambert hoort als acteur in de Flop1

avatar van petey
En met een heel grote voorsprong op nummer 2.

avatar van Sjoerd
Wijze woorden van beide heren. Die Lambert overtreft zelfs Schwarzenegger nog, qua beroerd acteren... Pfff man man man. Echt niet fraai.

Ik kan er nog wel om lachen, omdat hij zo slecht is maakt het hem nog wel vermakelijk!!
Maargoed 1 ster ja!!

djelle
Belachelijke buddy-actiefilm dat naast de lage kwaliteit en een slecht acterende Lambert, ook nog eens het lef heeft Mario Van Peebles voor te schotelen als tweede hoofdrolspeler. Zelfs bij ernstige verveling wilt u dit niet zien. 0,5*

avatar van sinterklaas
Waarom is ie in Nederland op video verkrijgbaar en NIET op dvd? Het zelfte bij An American Werewolf In Paris, Do Not Disturb, Sanctuary, Kickboxer 4 en 5, Robocop 2 en 3, en veel meer. WTF man? dat deze film en al die andere die ik opgenoemt heb wat minder zijn okee maar ze zijn toch vermakelijk voor mij dan(heb robocop 2 en3, sancuary en kickboxer niet gezien). Zonde

Maar nu over de film: ik vond hem eigenlijk wel goed, sommige buddy-filmpje kunnen wel cool zijn. Maar wat me wel verbaast is dat Kadeem Hardison en Denis Leary de hoofdrol hebben maar dat er op het hoesje staat dat dat Lambert en Van Peebles zijn.

avatar van sinterklaas
gister weer es gezien. Heb hem op VHS op de markt gekocht. Alleen jammer dat deze wel 10 jaar oud was zodat er allerlij storingen door de film te horen waren.

Maargoed ondanks dat verhoog ik me stem naar 3,5

Heb deze film net op tv gezien en vond 'm niet eens zo erg slecht. Het was inderdaad zeer mager geacteerd, maar de effects waren wel ok. Het verhaal was ook slechts op een haar na niet afgezaagd, maar daardoor niet slecht. Heb me zeker vermaakt, maar helaas was het af en toe niet de bedoeling (als in slecht acteerwerk of te voorspelbare wendingen), dus 3 sterren.

Beter dan verwacht.
Slecht geacteerd door Christopher Lambert
Aardige actie.

avatar van 606
dafoefan schreef:
Beter dan verwacht.
Slecht geacteerd door Christopher Lambert
Aardige actie.

vond ik ook maar zeker leuke actie.

3,5 ster

avatar van tn2543
Christopher Lambert... wat moet ik daar nou van zeggen.....

Deze acteur heeft alleen maar flop-films gemaakt. Dat is dan gelijk ook het succes dat hij heeft behaald.

Petje af...

avatar van Santucci
Prima actie. Een echt 'wegkijkfilmpje' voor de liefhebbers van het actiegenre. Verwacht echter geen hoog niveau qua acteerwerk of verhaallijn, want dan kom je bedrogen uit.

avatar van Left4Dead
Tijd geleden dat ik deze rakker heb gezien. Is me wel altijd bijgebleven om dat het allemaal lekker luchtig is. Natuurlijk is Lambert een slechte acteur maar de rest doet het toch allemaal erg leuk. Prima dosis humor en samen met de actie is de film binnen no-time voorbij.

Vermaak voor een 6.5/10, hier 3**

avatar van psychopath
Soms heb je van die films uit de jaren 80/90 die gewoon altijd goed blijven door sterke acteerkunsten.. Dit is daar geen 1 van, vannacht op tv gekeken, sjesus wat slecht, lambert die op en top slecht acteert met domme humor, verbaasd me dat sommige mensen deze film nog 3*+ geven.

avatar van Left4Dead
psychopath schreef:

Waarom jezelf verbazen aangezien smaken nu eenmaal verschillen. Als je de film met een knipoog benaderd is het een luchtige comedie met geen diepgang. Btw de cast heeft nog wel leuke gasten d'rin zitten.