Phenomenon II (2003)

geregisseerd door Ken Olin
met Christopher Shyer, Terry O'Quinn en Gina Tognoni

Nadat George Malley 's avonds een opvallend licht ziet, krijgt hij helderziende gaven. De regering raakt geïnteresseerd als zijn voorspellingen beginnen uit te komen.

Justice4All
Grappig van dit deel heb ik nooit gehoord
Lijkt precies op deel 1, vraag me af of ie ook goed is

avatar van winkelblah
Deze film past zeker en vast in het rijtje onbekende vervolgdelen. Als je de kans krijgt om 'm te zien, niet laten schieten, want het is een 'once in a lifetime opportunity'.

Ik zelf vond dit best wel een leuke film, een frisse komedie die voor mij de volledige anderhalf uur boeiend bleef. Nou ben ik ook wel benieuwd naar deel 1, want die heb ik dus nog niet gezien...

avatar van Purmerend
Was afgelopen Zaterdag op televisie op Net 5, kwam gelijk achter deel 1 aan.

avatar van winkelblah
Deel 1 heb ik dus gemist afgelopen Zaterdag.

avatar van Purmerend
Als je deze film al een 3,5* geeft dan moet je zeker deel 1 gaan kijken.

BlueSword
had 2 scene's ervan gezien, zag er niet echt interessant uit, had 't gelijk weer uitgezet.

winkelblah schreef:

Een SBS zender heeft 'm uitgezonden. Ga er maar vanuit dat deze film binnenkort weer op tv komt, wellicht op Veronica.

avatar van Resh
Een hele goede film die me best wel geraakt heeft en een grote indruk op me heeft gemaakt. Christopher Shyer acteert onwijs goed. De verhaal is lekker simpel en boeiend en goed uitgewerkt. Deze film is zeer onbekend en als het op tv komt moet je die kans niet laten gaan. Straks deel 1 kijken. Kijken of Travolta het acteerwerk kan evenaren. Deze film deed me soms veel denken aan de serie Heroes.

avatar van Bantavoer
Film met John Travolta was eerder. Dus lijkt mij of Christopher Shyer het wel kan evenaren. Vond die van John Travolta goed. Deze ken ik niet.