Borrowed Hearts (1997)

Canada / Verenigde Staten
Romantiek / Fantasy

geregisseerd door Ted Kotcheff
met Roma Downey, Eric McCormack en Shawn Thompson

De knappe zakenman Sam Field is de eigenaar van een grote fabriek die hij wil verkopen. Maar er is een probleem: de Mexicaanse koper is in de veronderstelling dat Sam een keurige huisvader is en heeft zijn bezoek aangekondigd. Sam is in alle staten. Toevallig ontmoet hij een alleenstaande moeder die in zijn fabriek blijkt te werken. Sam haalt de vrouw over om zich voor enkele dagen als zijn echtgenote voor te doen. Het hele huis wordt op zijn kop gezet en er blijkt heel wat meer uit te komen dat een goede zakelijke deal.

Voorspelbaar verhaaltje maar voor een keer te kijken
als je je verveelt is dit wel een leuke film

avatar van wwelover
Will en Grace?

Ik heb deze film jaren geleden gezien maar was de titel vergeten, van de film.
Ik vond het een prachtige film en wilde hem zeker nog wel eens zien.
Las hier over de film maar vraag mij af waar kan je deze film kopen op dvd.?
Heb het hele internet al door zocht .
Dus mijn vraag waar is deze dvd nog wel tekoop.?
Alvast bedankt.

vrg clara

Heerlijke romantische kerstfilm.... 3,5 ***

avatar van Mac Hammer Fan
Sympathieke familiefilm, gemaakt voor TV. Het enige dat mij niet kon overtuigen was het valse sentiment van de echte vader van het meisje. Voor de rest beslist een sprookje met een positieve boodschap. Won trouwens de ALMA Award in 1998 en kreeg nog 3 Nominaties voor een Gemini Award.

Is deze film ergens te koop

avatar van Mr. Chiel
Vrij matige kerstfilm gemaakt voor de tv. Vrouw doet zich voor als de geliefde van haar steenrijke baas. Eerst moeten ze niks van elkaar hebben, maar dan... Vrij standaard en voorspelbaar.