Space Rage (1985)

Alternatieve titels: A Dollar a Day | Spage Rage: Breakout on Prison Planet | Trackers

Sciencefiction / Western

geregisseerd door Conrad E. Palmisano
met Richard Farnsworth, Michael Paré en John Laughlin

Grange, een waanzinnige gek, wordt nadat hij bij een bankoverval alle getuigen in koelen bloede overhoop heeft geknald tot levenslange dwangarbeid op de planeet Botany Bay veroordeeld. Grange is niet van plan zijn leven in de mijnen te slijten en probeert keer op keer te ontsnappen, waarbij hij zinloos geweld niet uit de weg gaat. Maar de premiejager Walker is hem steeds te slim af. Grange zint op wraak en bedenkt een plan dat de hele beschaving van Botany Bay in een allesvernietigende actie kan wegvagen. De gevangenen komen in opstand en niemand kan ze stoppen.

Zie ik daar rechtsonder nou een dvd-teken?

Kan de film nergens ter wereld vinden....

avatar van Die Hard,Willis
Volgens mij is deze film nog nooit op DVD uitgebracht.

Reinbo
Geinig fout filmpje. Opvallend dat de film partij lijkt te kiezen voor de vuige bad guy.