Alien Siege (2005)

Sciencefiction

geregisseerd door Robert Stadd
met Brad Johnson, Carl Weathers en Erin Ross

Een vijandig buitenaards ras staat op het punt van uitsterven, door toedoen van een dodelijk virus. Het enige dat hen kan redden is menselijk bloed. De aliens dreigen de aarde te verwoesten indien zij niet acht miljoen mensen krijgen om te verwerken tot vaccinaties. De dochter van wetenschapper Stephen Chase wordt hiervoor verkozen. Chase laat zich zijn dochter echter niet zomaar van hem afpakken: hij sluit zich aan bij een groep rebellen. De problemen lopen pas echt uit de hand wanneer blijkt dat de aliens zich niet aan de afspraak houden en de gehele mensheid aanvallen.

avatar van nakada
Nog geen berichten hier is te begrijpen. Hier moet je eigenlijk geen woorden aan vuil maken. Niet kijken.

avatar van j0enne
Ik vraag me altijd af hoe ze nu bij zo'n film uit komen om uit te zenden!

avatar van riefenstahl
Voor een tv-film best aardig, en leuk om Weathers weer eens bezig te zien.
Alle -terechte- kritiek op IMDb , de plotgaten, het matige spel zie ik in zoveel big budget movies dat ik dat deze B sci-fi niet echt kwalijk kan nemen aangezien ik zoveel nog veel slechtere films heb gezien die veel meer pretendeerden en het ontbreken van onuitstaanbaar Amerikaans patriottisme is voor mij al een pluspunt.
Verwacht je niet meer dan low budget hersenloos vermaak dan worden je verwachtingen ingelost

niet kijken dus haha

avatar van MovieMind