Cow Belles (2006)

Komedie / Familie

geregisseerd door Francine McDougall
met Aly Michalka, AJ Michalka en Jack Coleman

De verwende zusjes Taylor en Courtney hebben het goed voor elkaar. Hun vader is eigenaar van een groot zuivelbedrijf, wat betekent dat de zussen zich weinig zorgen hoeven te maken over hun financiële zaken. Alles wat ze willen krijgen ze van hun vader, van design kleding tot de mooiste auto's. Als op een dag de twee zussen de keuken totaal ruïneren, heeft vader het gehad met zijn kroost. Hij zorgt ervoor dat de twee een zomerbaantje krijgen om ze zo proberen te leren wat verantwoordelijkheid is. Als het dan opeens slecht gaat met het bedrijf van hun vader moeten ze een belangrijke keuze maken...

mamungroop
Schattige film met goede actuers, alleen het verhaal is een beetje voospelbaar

avatar van Purmerend
Als het verhaal voorspelbaar is waarom dan toch 5 sterren?

Leuke film om een keertje gezien te hebben.. echt een meiden film. Inderdaad wel een beetje voorspelbaar maar dat is meestal bij dit soort films. Een 3 voor mij

avatar van _Daan_
Leuk!... Pappa is weg en de meiden knappen het op..;)

avatar van queenie
leuke film, beetje voorspelbaar, maar goed te kijken 3,5*

avatar van minxz
Dramatisch..... voorspelbaar en om van te kokhalzen.
1* voor de moeite

avatar van matthijs_013
Ik vond de film stiekem wel leuk. Ja, het was voorspelbaar en braaf, maar als je zo'n film voor het slapen gaan kijkt, is het een vermakelijke film!

pegster82
ik vond de film persoonlijk wat tegenvallen. Leuke acteurs om naar te kijken, maar het verhaal is erg voorspelbaar.

avatar van !Lise...!
Heel goede film!!
Er zitten wel wat grappige scènes in.
Van mij krijgt ie 4*

avatar van Sportingerke
Veel komedie was er in mijn ogen niet aan, maar voor een familiefilm kon hij er wel mee door.

Het verhaaltje was natuurlijk erg voorspelbaar en ook onrealistisch (Het feit dat niemand merkt dat er dekseltjes met een verkeerde vervaldatum op de potjes staan; het feit dat twee meisjes die niets van zakendoen weten de problemen even gaan oplossen; het feit dat iedereen in zijn galakledij even een zuivelfabriek gaat helpen), maar ja...

De moraal die erin zat was wel weinig omfloerst, maar als de boodschap die deze film aan kinderen moet geven toch toekomt bij enkelen, dan kan er misschien ooit een betere wereld komen...

Het is een disney film, realiteit is ver te zoeken, maar goed, zo moeten er ook zijn he. Alles is een "beetje" overdreven... Er zijn betere films, maar het concept was best "origineel". 2,5 omdat het toch 2 lekkere meiden zijn die meespelen

avatar van juliegirlxoxo
Ik vond hem wel grappig 2 meiden die zelf niet weten hoe je keuken apperaten kunt gebruiken maar toch een blackberry zonder handleiding te weten gebruiken en dan gaat papa even weg en in no-time is het er al een knoeiboel hilarisch toch?Maar het was wel een beetje een sorrt disney versie van Material Girls

avatar van ibendb
Typische meidenfilm.
Alles is zo voorspelbaar en saai. De humor vond ik ookk helemaal niet leuk.

Flopje 2*