The Rich Man's Wife (1996)

Thriller

geregisseerd door Amy Holden Jones
met Halle Berry, Christopher McDonald en Peter Greene

De sexy Josie Potenza heeft alles wat haar hartje begeert: een fantastisch huis, een leven vol privileges en Tony, haar rijke man. Maar alles verandert in één oogopslag, wanneer Tony op brute wijze wordt vermoord. Als degene die ogenschijnlijk de meeste baat heeft bij de moord, wordt Josie al snel de eerste verdachte in het politie-onderzoek.

avatar van narva77
redelijk geslaagde thriller met o.a. Frankie Faison uit The Langoliers.

Best spannende thriller met een goede Halle Berry. Het verassende eind was grappig !

avatar van TragieStar.*
Het verhaal klinkt een beetje als Gothika (ook met Halle Berry), al lijkt me de film wel compleet anders. Het schijnt niet zo'n goede film te zijn, maar wil het wel graag zien vanwege Berry.

avatar van badfans69
Redelijke thriller

avatar van Gang_Star
Een degelijke thriller over een moordcomplot. Niet overal even spannend, maar vooral naar het einde toe wordt het telkens spannender. Enigszins wel voorspelbaar, maar desondanks als totaalplaatje een redelijke thriller.