Pattaya (2016)

1 stem

Frankrijk

geregisseerd door Franck Gastambide
met Franck Gastambide, Malik Bentalha en Anouar Toubali

Franky en Krimo dromen ervan hun grauwe buurt te verlaten om op reis te gaan naar de beroemde zwoele Thaise badplaats Pattaya. Om zo weinig mogelijk zelf te moeten betalen hebben de twee vrienden het gekke idee opgevat een plaatselijke dwerg mee te nemen die ze zonder zijn medeweten hebben ingeschreven voor het wereldkampioenschap van de Thaise dwergen. Maar wat voor hen een droomvakantie moest worden zal veranderen in het meest gevaarlijke avontuur van hun leven.

TEASER

HAHA patser van frankrijk moet i kzeker eens zien ahahah