My Favorite Martian (1999)

Familie / Sciencefiction

geregisseerd door Donald Petrie
met Christopher Lloyd, Jeff Daniels en Elizabeth Hurley

Nieuwsproducer Tom O'Hara wordt ontslagen nadat hij de dochter van zijn baas in gevaar heeft gebracht tijdens een live uitzending. Later is hij getuige van de crash van een klein ruimtescheepje van Mars. Hij realiseert zich dat dit zijn grote kans is om een goed verhaal te kunnen brengen.

Achtervolging met die auto is wel leuk gedaan.

avatar van Esteban
Kort: Iets te kinds voor volwassenen en niet altijd interessant genoeg om kinderen te blijven boeien. Al moet je als kind al in een vat azijn terechtgekomen zijn als je niet kan af en toe kan lachen met het nummertje van Christopher Lloyd.

My Favorite Martian **

een hele leuke dinsey film voor jong en oud. een meesterlijke rol van lloyd! leuke en mooie sfx + een altijd verlijdelijke liz hurley

***

avatar van jurriaan15
Voor de zondag middag, Zoals nu hehe, Is het een leuke film.

avatar van erwku
wat een stompzinnigheid,wel redelijkvoor een zondag middag idd, maar wat een idiotisme

maar ach het pretendeert ook niets te zijn, en misschien leuk voor kinderen.

Oja en altijd leuk om NEWMAN (W Knight) ff te horen

Ik ga het even uitleggen, voor degenen die nog een tikkie te jong zijn:
deze film is een nieuwe versie van een Amerikaanse tv-serie uit de jaren '60 met dezelfde titel. Ray Walston speelde destijds "Tim"''s Uncle Martin the Martian (hier vertlkt door Christopher Lloyd). Voor zover ik me de serie nog kan herinneren was die toen gewoon leuk. Ik heb veel later in Canada nog wat reruns gezien en die vond ik ook toen nog leuk. Iedereen weet dat er veel sitcoms uit de 50's en 60's veel later verfilmd zijn (zoals o.a. "Bewitched), maar dat waren karikaturen van zichzelf. Dat zie ik in deze film níet. Gewoon een leuke film uit de Disney-stal, die van mij een 3,5 krijgt.

avatar van killer13
lang geleden gezien, vond my favorite martian toen wel vermakelijk. ik ben de film toch nog altijd niet vergeten dus een 3tje heeft ie wel verdient. btw, dat ruimtepak is gewoon hilarisch