ad

Alternatieve titel: Hollow Man 2

Geregisseerd door: Claudio Fäh

Met onder meer: Christian Slater, Peter Facinelli en Laura Regan

Over Hollow Man II

"There's More to Terror Than Meets The Eye"

Rechercheur Frank Turner (Peter Facinelli) krijgt de opdracht om samen met zijn partner Lisa Martinez de biologe Dr. Maggie Dalton (Laura Regan) te beschermen. Een onbekende, onzichtbare moordenaar heeft het gemunt op de biologe. Ondertussen blijkt dat ook de regering emee te maken heeft.

imageimageimageimage

Blind Secretary

Col. Gavin Bishop

avatar van maerk

maerk

Leuk vervolg op het goede Hollow Man.

Het verhaal is soms wat stompzinnig, maar voor de rest steekt Hollow Man II prima in elkaar. Het acteerwerk is verre van slecht, niets op aan te merken. Alleen is Slater als onzichtbare man een stuk minder indrukwekkend als Bacon. De visuele effecten zien er goed uit. Ik vind het gewoon prachtig hoe voorwerpen en mensen worden verplaatst door 'niets'. Het wat domme verhaaltje is een excuus voor een vlotte film met veel actie en een hoog vermakelijkheidsgehalte. Als er nou ook wat leuks werd gedaan met het camerawerk had ik misschien wel aan 3,5* gekomen.

Zeker geen slechte film, 3*.

avatar van B.A.

B.A.

b-film met Slater als stem. Ik snap dat je niet gezien wil worden in zo'n film.

avatar van aburex

aburex

Erg matig vervolg op Hollowman. Ik heb de film 3* gegeven voor de goede speciale effecten. Spanning is erg ver te zoeken en Slater als de stem van Hollowman heeft er goed aan gedaan om niet al te veel gezien te worden i deze film.

avatar van ( J )

( J )

een middelmaat drol heefd meer inhoud dan dit wangedrocht...

avatar van Decec

Decec

Zeker leuke film, niet slecht...

avatar van xxc

xxc

Een stuk slechter dan deel 1..

xxERWINxx

Leuke film en ook vermakelijk, maar niet zo goed als deel 1.

avatar van Noodless

Noodless

Zeer zwak vervolg op Hollow Man. In deze film weet Slater nooit zijn personage enige emotie of inhoud te geven wat daarentegen Kevin Bacon wel in slaagde in het eerste deel.

Van spanning is er geen sprake en ook de actiescènes stellen teleur.

Aan de transformaties zie je ook dat deze film qua effecten ook moet in boeten t.o.v. zijn voorganger. 3/10

xxERWINxx

Vandaag herbekeken, blijft een vermakelijke film! Sommige momenten ook spannend en goed, niet zo mooi als deel 1, maar wel een voldoende voor deze film.

avatar van Fast Eddy

Fast Eddy

Had een goeie film kunnen zijn indien hij niet vol met fouten zit.

Waarvan de grootste fout: Maggie Dalton wordt door de 'slechterik' ingespoten met het onzichtbaarheidsserum, maar blijft echter zichtbaar, terwijl Frank Turner reeds na enkele minuten onzichtbaar wordt.

Jammer ... de eerste "Hollow man" vond ik stukken beter.

avatar van NCS

NCS

Fast Eddy schreef:

Had een goeie film kunnen zijn indien hij niet vol met fouten zit.

Jammer ... de eerste "Hollow man" vond ik stukken beter.

Dan heb je niet goed opgelet; de naald gaat erin maar het serum wordt niet ingespoten omdat ze afgeleid worden door het gillende meisje. Frank pakt vervolgens dezelfde injectiespuit en dient zichzelf de injectie toe.

xxERWINxx

Redelijk vervolg op het 1e deel.

De nieuwigheid is er een beetje af, maar toch redelijk wat actie in deze film, maar niet zo goed als het 1e deel.

avatar van DragQueen

DragQueen

Dit vervolg haalt nergens het niveau van zijn voorganger, maar is desalniettemin een vermakelijk filmpje om eens te zien. Het verhaal voelt als een herhaling van zetten, maar daar tegenover word er wel prima geacteerd door de aanwezige cast, en ogen de special effects erg goed. De hoofdrol van Slater is overigens prima, al stijgt hij nergens boven Bacon uit. 3 Sterren.

avatar van john mcclane 2

john mcclane 2

wat ik me hier van kan Herinneren.

was dat het zich vooral in het donker afspeelde.

en dat is nu juist niet wat het nodig heeft.

Oke de scene's in de regen voegen wat toe.

Maar ik vond het niks.

xxERWINxx

Vandaag herbekeken, best een goed vervolg op het 1e deel, natuurlijk is de nieuwigheid er af maar deze film is zeker niet slecht, er zit voldoende actie in en redelijk spannend.

Het einde was ook wel goed en spannend.

Soms wat te donkere scenes, maar verder prima te doen.

avatar van flurk

flurk