Played (2006)

Verenigd Koninkrijk
Misdaad / Actie

geregisseerd door Sean Stanek
met Mick Rossi, Joanne Whalley en Vinnie Jones

Ray (Mick Rossi) heeft acht jaar gevangenis erop zitten nadat hij in opdracht van een corrupte rechercheur een overval pleegde waarbij de zoon van een notoire Londense gangster omkwam. Deze gangster huurt hem nu in om de opdrachtgever te vermoorden. Een klus waarvoor hij naar Los Angeles moet afreizen.

avatar van vranque
low budget nonsense wat niet echt uit de verf komt ondanks redelijke namen in de cast.
Op zich best aardig om te kijken maar verwacht geen kwaliteit.

avatar van fritsy
The king of bijrol kilmer deed ook weer is 5 minuten mee. met zijn naam dik gedrukt als eerste op de kaft..

Hoop bekende namen in deze film, en zelfs dat kon de slecht uitgewerkte verhaal niet meer redden. 1,5*

avatar van Toontje35
Wat een overbodige film

Bagger. niks wat Quentin Tarantino al 100 x beter heeft gedaan met Pulp Fiction en Reservoir Dogs.

Verspilling van zo'n cast 1*

avatar van Petero
Ach, het is wel een vermakelijk misdaad filmpje. Enige wat miste was een echt einde .

ja het einde was wat raar , maar buiten dat een gooie film om naar tekijken heb ergere films gezien die nou werkelijk nergens op sloegen .

film , kraak nog smaak
niet super slecht , maar zeker ook niet super goed

avatar van drgonzo
leuk filmpje

avatar van drgonzo
inderdaad het einde was geen zak aan

avatar van patrick17
Ik vond er geen zak aan.

0.5 *

avatar van xangadix
Hier is volgens mij geen film aan te pas gekomen, maar is het allemaal (lelijk) op video geschoten. Hoe ze de film met zo'n cast hebben kunnen verpesten is me totaal onduidelijk, maar het is ze met verve gelukt.

Deze film heeft een cast die barst van grote namen, maar dat dat geen garantie is op een goede film is klaar en duidelijk.
De prent is, zowel wat verhaal betreft als de productie, geen bal waard.
En meer woorden wil ik er niet aan vuil maken.

Goedkope, naar het onafhankelijk neigende B-film die een misdaadverhaal wanordelijk probeert te vertellen. De hoofdacteurs zijn echter te slap, waardoor men nog enkele ronkende namen inhaalde om eens 5 minuten te passeren. Maar welke glory Kilmer & co halen uit dergelijke verschijningen, is toch wel erg onduidelijk.