The Power of the Press (1928)

geregisseerd door Frank Capra
met Douglas Fairbanks Jr., Jobyna Ralston en Mildred Harris

Verslaggever Clem Rogers (Douglas Fairbanks Jr.) wil niets liever dan een keer een grote doorbraak te maken met een exclusief verhaal. Helaas stuit hij op een groot schandaal dat zijn geliefde Jane Atwill (Jobyna Ralston) betreft. Jane, de dochter van burgemeesterskandidaat Atwill (Edwards Davis) wordt vals beschuldigd van moord en Clem probeert om de onschuld van Jane te bewijzen. Ze komen er achter dat er een verband is tussen de moord op de districtsprocureur en de ambities van de politieke tegenstander van Jane's vader.