New Alcatraz (2001)

1,16

Actie / Thriller

geregisseerd door Phillip J. Roth
met Dean Cain, Elizabeth Lackey en Mark Sheppard

Kilometers onder de zwaarst beveiligste gevangenis ter wereld, gesitueerd in Antarctica, stuit een boor-team op de overblijfselen van een miljoenen jaar oud wezen. Dit wezen blijkt bevroren in het ijs in leven te zijn gebleven en slaat aan het moorden onder het personeel van de gevangenis.

36 BERICHTEN 2 MENINGEN
Deze film krijgt van mij een slecht met een torenhoge S! Hele film gaat eigenlijk nergens over. Een of andere grote slang die ontwaakt, in de jungle oke, maar op de noordpool!

Vooral het einde dat dat ding die C-130 die start inhaalt, DREAM ON! Die kist kan harder dan 600KMH vliegen, heeft die slang soms zo veel energie van dat eeuwen lang slapen dat hij hem wel even inhaalt!

veron35
lowhusky schreef:

Omdat je favoriete acteur er in speelt geef je maar wat extra's? dat is toch geen films beoordelen?! Kijk eens naar de films zelf..

Als je naar de film kijkt kijk je ook naar oa: camera werk, acteerwerk, soundtrack en decors...

avatar van eltorro
Vreselijke film hij was een keer op tv ik wist niet dat hij zo slecht was heb hem toch uitgekeken hopende op nog een leuke scene vergeefse hoop dus aanrader kijk deze film niet

avatar van Scorpio11
Wat een flauwe kul van een film.

deze film was heel erg B maar toch boeide het redelijk

avatar van aburex
Vond er niets aan. 1,5* voor mijn moeite om de film te bekijken.