• 8.487.316 stemmen

Genre: Horror

Geregisseerd door: Lance W. Dreesen

Met onder meer: Richard Tyson

Plot Big Bad Wolf

"Where man ends... evil begins."

Eerstejaars student Derek wordt door zijn klasgenoten gedwongen om een feestje te organiseren in het huis van zijn stiefvader. Daar aangekomen worden zijn klasgenoten aangevallen en vermoord door een weerwolf. Derek vermoedt dat zijn aan alcohol verslaafde stiefvader hier iets mee te maken heeft.

image

Jessu123

zo te zien een nieuwe horror film

avatar van BlueSword

BlueSword

wat een poster.

avatar van JurassicPark

JurassicPark

nou ik heb hem gezien ik vind er niks aan ik vond de weerwolf ook niet echt op een weerwolf lijken maarja dat is mijn mening een 1,0

avatar van henkula

henkula

Hoe ziet een weerwolf er eigenlijk uit?

Alles in deze film is gestolen, dat weet je al als je hem aan zet.

avatar van mikey

mikey

Poster lijkt op een kruising tussen heeeeeere's johnny!! scene en de poster van de howling.

stinissen (crew films & series)

Nominatie voor de slechtste film van het jaar ( persoonlijke mening)

avatar van ToNe

ToNe

De titel doet vermoeden je niet met een hardcore weerwolf-film te maken hebt. Dat wordt bevestigt als blijkt dat de grote boze wolf over spraakvermogen bezit. En tijdens zijn entree dist hij meteen een groepje hitsige tieners. Voordat hij ze vermoordt, natuurlijk.

Dat is eigenlijk ook meteen het positieve aan Big Bad Wolf. Het begin.
Het is het bekende cliché-terrein: tieners, die naar een afgelegen blokhut trekken om lekker uit te leven. We zien een glimps van (Amerikaanse) tienerdrama's:

De emo-kid, die alles toestaat om erbij te horen. De cynische en zelfstandige gothic-chick. Maar het hoogtepunt is de golddigger, die eerst haar 'ticket uit bourgeois-Amerika' (lees:haar jock-vriend) afwimpelt (no ring, no ass) om vervolgens doggystyle (als maagd) gepakt te worden door de weerwolf. Kijk, zulke platte humor verwacht ik bij nonsens films.

Helaas neemt de film na dit incident een andere wending en de horrorfilm, die je dacht te zien, verandert in een saaie zoektocht naar aanwijzingen.

Bovendien lijkt de weerwolf op een Bigfoot en is de transformatie volledig CGI en amateuristisch.

avatar van jippie2010

jippie2010

• 1942 berichten

Oei oei, er is niet veel goed aan deze film.

Matige acteerprestaties, bijna alle SFX zijn behoorlijk slecht,

en de film is niet trouw aan de legende.

De film is wisselend van niveau, ik kan er niet meer van maken dan *1,5.

avatar van Phantasm

Phantasm

Ik vond het gewoon een leuke horror, niks mis mee.

heb ze beter maar zeker ook slechter gezien**toch een paar aardige slash momenten**aardig voor de bak pulp