Traces of Red (1992)

Alternatieve titel: Beyond Suspicion

Thriller

geregisseerd door Andy Wolk
met James Belushi, Lorraine Bracco en Tony Goldwyn

Sinds detective Jack Dobson in de rechtszaal getuigt tegen de zware crimineel Tony Giardi, wordt hem het leven er niet gemakkelijker op gemaakt. Een seriemoordenaar kondigt Dobson aan hem te vermoorden, als hij zijn getuigenis doorzet. Om hem heen, wordt ondertussen de ene na de andere jonge vrouw vermoord. Bij allen is de mond fel rood gekleurd met robijnrode lippenstift...

matige thriller, met een zwak verhaal. en Lorraine Bracco acteert zo verschrikkelijk slecht, zo slecht heb ik nog nooit ienand zien acteren. 1.5*