Polyester (1981)

geregisseerd door John Waters (I)
met Divine, Tab Hunter en Edith Massey

Francine Fishpaw (Divine) is een middle-class huisvrouw in Baltimore, die haar leven leidt naar christelijke normen en waarden. Helaas heeft haar man een pornotheater, waardoor haar gezin al snel het gesprek van de dag wordt...

avatar van streeter
Ik heb het Odorama scratch-n-sniff nog, maar die werkte helaas niet zo goed meer na jaren in de kast te zitten.

Geen idee waarom deze zo'n laag gemiddelde heeft. Divine speelt de rol van zijn leven en Waters heeft weinig leukere scripts geschreven. Het is wat minder shockerend en wat gepolijster dan zijn vorige films, maar dat mag de pret niet drukken. Heerlijk stuk camp.