• 8.297.430 stemmen

Genre: Horror

Geregisseerd door: Ralph Brooke

Met onder meer: Wilton Graff, Robert Reed en June Kenney

Plot Bloodlust!

"Maniac Hunts Humans In A Jungle Hell!"

Op een mysterieus onbewoond eiland leeft een gek die op mensen jaagt als sport. Een groep feestende jongeren komt per boot aan op het verboden strand, onwetend dat ze de nieuwste prooien zullen worden voor de jager. De meesterjager verbergt zijn gekheid als hij de groep uitnodigt in zijn huis, maar twee van de tieners ontdekken een kamer vol triomfen van vorige jachten. Nu zijn werkelijke bedoelingen duidelijk zijn stuurt hij de jongeren de jungle in met een kleine voorsprong. Gewapend met een kruisboog trekt hij de jungle in.

image

Sandra Balleau

Insane Man

avatar van Poisonthewell

Poisonthewell

Vermakelijk filmpje. Speelt een beetje als een uit de hand gelopen Scooby Doo aflevering. Als tussendoortje best lol aan te beleven. 2,5*

avatar van Mac Hammer Fan

Mac Hammer Fan

Maakt deel uit van een achtdelige box-set Drive-In Cult Classics vol.2

waarvan de video-transfers eigenlijk best meevallen. Het zijn uiteraard allemaal B-films, maar "Bloodlust" staat toch een trap boven "the bottom of the barrell", zonder een hoogvlieger te zijn, natuurlijk. Onderhoudend, met zwakke elementen maar toch af en toe ook boeiende scenes.

Een variante op "The Most Dangerous Game".

avatar van otherfool

otherfool

Best een aardige film. Het leuke, a-typische en a-morele uitgangspunt houdt je aandacht er goed bij, al zitten er wel een paar duffe momenten in (vooral die wachter met z'n open hek ). Toch vermakelijk, ik duik in de 3* pot voor Bloodlust!

avatar van Vinokourov

Vinokourov

Duffe momenten? Ik vond hem eerlijk gezegd over de gehele linie duf en geen hoogvlieger op B-film-gebied. Wat standaardtieners beleven quasi-spannende taferelen op een angstaanjagend eiland en dat is het dan wel. Oke oke, toegegeven de horrormomenten waren wel iets spannender uitgevoerd dan normaliter, maar het redt de film zeker niet.

avatar van alexspyforever

alexspyforever

• 19647 berichten

Aardige survival horror met enkele spannende en zelfs grafische momenten. Vermakelijk voor een keertje gezien te hebben.