Ben Hur (2003)

Alternatieve titel: Ben Hur - De Tekenfilm

Animatie / Familie

geregisseerd door William R. Kowalchuk Jr.
met de stemmen van Charlton Heston, Duncan Fraser en Scott McNeil

De film gaat over de avonturen van Ben Hur, die door zijn beste vriend Messala verraden wordt en gevangen wordt genomen door de Romeinen. Ben Hur weet op spectaculaire wijze te ontsnappen. Eenmaal terug in Jeruzalem, groeit hij uit tot een ware held...

Geweldige Film,voor die tijd dan he!

avatar van SuperSideSwipe
Dit is de tekenfilmversie

Inderdaad een beetje veradelijk, zeker gezien wie de stemmen inspreekt. haha

avatar van Bas17
Ja filmnerd, geweldige film voor die tijd dat hadden ze in 1958 vast beter gedaan

avatar van mikoz
Filmnerd schreef:
Geweldige Film,voor die tijd dan he!

Als je hier ooit nog eens komt haal je stem even weg want dit is de verkeerde versie.

Dat is niet het origineel.
(Vreemd trouwens dat je enkel hier komt als je op 'ben Hur' zoekt.)

Comanchero
Wist niet eens dat er een tekenfilm van was! Ik wilde de échte film hier opzoeken, maar die is hier gewoon niet opgenomen. Misser, want dat was nou echt een klassieker

Hi-Tek
ik verwijs u door naar ... deze pagina.

avatar van moviegirl2
Voor alle duidelijkheid:

Voor de klassieker: typ in Ben-Hur
dus geen streepje vergeten!

avatar van apolicum
Eén van de betere klassiekers natuurlijk

avatar van iris.vessem
dit... is de tekenfilm versie... =,=