Viva (2015)

Cuba / Ierland

geregisseerd door Paddy Breathnach
met Héctor Medina, Jorge Perugorría en Luis Alberto García

Jesus doet de make-up voor een groep travestieten die optreedt in Havanna, maar droomt er van om zelf eens op te treden. Als hij dan eindelijk zijn kans krijgt, springt er een man op de bühne die hem in het gezicht slaat. Deze man is zijn vader en ex-bokser Angel, die hem al vijftien jaar niet meer heeft gezien.

De specialist
Gauw vergeten deze nul sterren productie, met een script dat rammelt aan alle kanten.