• 8.348.868 stemmen

Livet är en Schlager (2000)

Komedie / Romantiek | 108 minuten

Met onder meer: Helena Bergström, Jonas Karlsson en Thomas Hanzon

Oorspronkelijke taal: Zweeds

• Netflix Bekijk via Netflix

Plot Livet är en Schlager

Mona Berglund heeft haar vier dochters vernoemd naar Zweedse zangeressen. Ze droomt er van zelf met een lied in de hitparade te staan. Zonder die dromen zou ze haar leven met vier kinderen, een werkloze man, een huwelijk met sleur en een drukke baan nauwelijks aan kunnen. Haar broer haalt haar over om het eerste door haar zelf geschreven liedje naar het Nationale Songfestival te sturen. Tot haar verbijstering blijkt haar lied een hit te zijn en lijkt haar droom voor een keer in haar leven uit te komen.

image

avatar van Sparkle

Sparkle

Ik heb enkel de film gezien omdat Jean-Pierre Barda (van Army Of Lovers) er een rolleke inspeelde.

avatar van mikey

mikey

Ondraaglijke positivo flick met her en der die verplichte traan van ontroering die mijn emoties deed verstommen.