Tere Naam (2003)

India
Romantiek

geregisseerd door Satish Kaushik
met Salman Khan, Bhoomika Chawla en Sachin Khedekar

Radhe Mohan (Salman Khan) besteed zijn tijd vooral aan het pesten van mensen. Hij doet helemaal niets met zijn leven. Op een dag wordt hij verliefd op een heel lief meisje, Nirjara. Zij blijkt de dochter van een priester te zijn en wil zeker niet met hem trouwen. Na een tijdje komt ze erachter dat Radhe van de buitenkant best een stoere jongen lijkt, maar van binnen is hij zacht. Hij heeft een hart van goud, maar voordat zij haar liefde aan hem kan verklaren, gebeurt er iets onverwachts. Radhe Mohan verliest zijn geheugen in een gevecht met het lokale volk en belandt in een ashram voor mensen die psychiatrische hulp nodig hebben. Hierna wordt Nirjara gedwongen om te trouwen met een jongen die haar vader voor haar heeft uitgekozen. Op een dag, wanneer Radhe Mohan zijn geheugen weer terug krijgt, ontsnapt hij uit de ashram. Wanneer hij thuis komt, krijgt hij de grootste schok uit zijn leven.

avatar van YuLaw16
wel een Leuke film, maar dat blijft het ook bij. * 3.5/5

avatar van Social-Mask
Goed werk geleverd door Salman weer, misschien wel zijn best. Het verhaal heeft wat standaard elementen, maar voor de rest dik in orde. Ik twijfel tussen 3* en 3,5*, maar omdat het toch wel Salman's beste werk is en die liedjes aangenaam waren en het verhaal ook: 3,5*

avatar van umbro01
Film was echt goed.