Aprimi il Cuore (2002)

Alternatieve titel: Open My Heart

Italië

geregisseerd door Giada Colagrande
met Giada Colagrande, Natalie Cristiani en Claudio Botosso

Maria werkt als prostituee sinds haar moeder 15 jaar geleden overleed. Haar jongere zus Catarina is een 17-jarig verlegen meisje, dat gehecht is aan kunst en muziek. En ze is de minnares van haar oudere zus. Terwijl Maria elke avond haar klanten vermaakt, wordt voor Catarina het samenwonen met haar zus steeds moeilijker. Catarina mag het appartement alleen verlaten om naar haar dansles te gaan. Als Catarine echter verliefd wordt op haar dansleraar Giovanni, barst er een strijd los tussen de zussen om zijn aandacht.