ad
  • 8.176.661 stemmen

Kindergarten Cop 2 (2016)

Komedie / Actie | 100 minuten

Genre: Komedie / Actie

Geregisseerd door: Don Michael Paul

Met onder meer: Dolph Lundgren, Sarah Strange en Aleks Paunovic

• Google Play Bekijk via Google Play

Over Kindergarten Cop 2

De harde FBI-agent Reed (Dolph Lundgren) gaat undercover op een kleuterschool om een gestolen flashdrive met daarop gevoelige informatie over het getuigenbeschermingsprogramma terug te halen. Reed moet niet alleen omgaan met de kinderen, maar ook met de politiek correcte instelling van de school, terwijl de Albanese criminelen steeds dichterbij komen.

imageimageimageimageimageimageimageimage

avatar van Quentin

Quentin

De film waar iedereen op zat te wachten.

avatar van Fortune

Fortune

2016 kan als filmjaar niet meer stuk.

avatar van Iron Maiden

Iron Maiden

Ziet er wel erg kindvriendelijk en goedkoop uit (al staat Lundgren tegenwoordig natuurlijk ook garant voor B-films), maar ik had gehoopt op iets meer. Desalniettemin ga ik dit wel kijken, blijf een zwak hebben voor oude generatie actiehelden.

avatar van Dick2008

Dick2008

Gaan ze nu van alles een tweede film maken?

avatar van DiDa

DiDa

Interview Dolph Lundgren over Kindergarten Cop 2. Je kunt zeggen wat je wil, maar ik vind Dolph altijd een sympathieke man:

Dolph Lundgren Stars In 'Kindergarten Cop 2' - YouTube

moviefreak#1 schreef:

Oftewel.....lekker overslaan??

avatar van Waku

Waku

25 jaar na de eerste "Kindergarten Cop" nu het vervolg met de uitgerangeerde Doph Lundgren.

Hoe verzinnen ze het........Dat men op de cover voor de zekerheid maar alvast neerzet: All New Movie is ook al een giller, dat je maar vooral NIET denkt dat het een makkelijke remake is....

Nee, deze laat ik maar aan mij voorbij gaan

avatar van schumacher

schumacher

IK had geen verwachtingen want op wat zou dit nu trekken.

Toch vond ik het beter dan verwacht, gewoon een leuk filmpje, voor de rest hetzelfde wat als de 1ste film. Dus al bij al nog doenbaar en zo slecht niet als sommige hadden gedacht, is wel een familie film inplaats van dit aktie/komedie te gaan noemen.

avatar van Ajax&Litmanen1

Ajax&Litmanen1

Flauwe rip-off van het leuke origineel met Schwarzenegger, die ook een veel beter gevoel voor humor heeft. Kindergarten Cop 2 herhaalt vooral, met de dingen die je overkomen als je op kinderen let. Veel drukte en onnozelheid. Dolph Lundgren heeft zichzelf toch op een paar titels na nooit uit het segment van goedkope dvd filmpjes weten te werken, wat best jammer is, want hij is wel cool en sympathiek. Dit is overigens geen vreselijke film, maar is wel totaal overbodig.

avatar van cooltennis

cooltennis

Een top film!

avatar van Phantasm

Phantasm

Geef me de orginele van Arnold Schwarzenegger maar, ik vond dit niet veel soeps.

avatar van m1701

m1701

• 2094 stemmen

Een ok film. Maar vind die lundgren niet echt prettig om naar te kijken

2,5* voor de kinderen

avatar van Draconian

Draconian

Acteren kan die niet meer. Lopende plank.

avatar van SimonV

SimonV

Van een vervolg op het origineel had ik niet veel verwacht, maar film viel me wel mee. Het verrassingseffect is wel weg en de humor is soms flauw en lang niet altijd grappig. Verhaal is leuk verzonnen en gelukkig geen kopie van het origineel. Leuke scene met goudvis na de trap in het kruis, maar voor de rest is het gewoon wegkijken.

avatar van Gang_Star

Gang_Star

Een onnodig vervolg na 26 jaar met in de hoofdrol Dolph Lungdren. Had er weinig verwachtingen van, en was uiteindelijk toch wel zo ongeveer zoals ik had gedacht. Lundgren speelde het nog best oké, de humor was bij vlagen matig maar het verhaal verveelde me niet eens waardoor ik dit tweede deel nog best het kijken waard vond. Niet goed genoeg om een tweede keer te gaan bekijken, maar voor een keertje vond ik dit best te doen.

avatar van Gerlof1378

Gerlof1378

Ja men is goed in sequels en soms zijn ze goed en soms verre van, maar deze was best leuk Dolph Lundgren is best ok in de film. Het verhaal is ook ok maar echt een 13 in dozijn verhaal wel leuk om Dolph in een actie comedy te zien, gezien hij alleen maar actiefilms maakt. Ik zelf ben opgegroeid met films als Masters Of The Universe, Dark Angel, Universal Soldier en later de 3 Expendables films,

van mij mogen de 1st 2 films wel eens op blu-ray worden uitgebracht wie is dat met me eens.

avatar van lezertje

lezertje

moviefreak#1 schreef:

Indrukwekkend oeuvre.

avatar van lezertje

lezertje

Ik kon mij niet aan de indruk ontrekken dat Lundgren eerst langs de taxidermist is geweest alvorens op de set van ‘Kindergarten cop 2” te verschijnen. En nadat ik tot de conclusie kwam dat ze gewoon het script van de eerste film opnieuw gebruikt opnieuw hadden, dacht ik: Dan zullen ze ook wel dezelfde kinderen gebruikt hebben. Tot zover de originaliteit van deze film. Iets anders valt er niet te melden.

avatar van SSeagal

SSeagal

Ik keek deze film en ging uit van een intens slecht vervolg. Gek genoeg werd ik onverwacht toch nog vermaakt. Wat meer actie dan het eerste deel, al is het vervolg wel wat minder. Leuke no brainer met een campy genoeg uitzit gehalte. 3*

avatar van shrink

shrink

Dolph Lungren speelt sympathiek, maar ik heb geen een keer om deze film kunnen glimlachen. Ook is er veel (slecht) gestolen uit andere films.