ad

Geregisseerd door: Paul Hoen

Met onder meer: Clara Bryant, Shia LaBeouf en Mare Winningham

• Disney+ Bekijk via Disney+

Over Tru Confessions

Tru is een 14-jarige tiener die het liefst in de TV-wereld zou willen leven, want haar eigen leven vind ze vreselijk. Haar tweelingbroer Eddie is namelijk geestelijk gehandicapt en dat brengt veel problemen met zich mee. Daarbovenop is haar vader nooit thuis en kan ze ook niet met haar moeder praten. Dan besluit Tru een reportage te maken over het leven van haar en haar broer. Door deze reportage begint Tru steeds meer in te zien hoe ze reageert op haar omgeving en dat het leven niet helemaal slecht is...

imageimageimageimage

avatar van Angrod_Pallanén

Angrod_Pallanén

Echt een geweldige film. Vooral Shia speelt uitzonderlijk goed. Het greep me echt aan! Top gewoon, belangrijk is: verwacht niet de super sukkel Shia die je normaal ziet in films, want hier is hij echt anders.

Bovendien is het verhaal heel mooi opgezet (van een boek, maar toch). Echt heel goed. 4,5 Omdat hij toch op sommige stukken heel doorsnee was.

JustLittleMe

Ik vind dit heel erg goed geacteerd door Shia. Sommie stukjes zijn ook echt heel zielig. Zelfs al heb je geen respect voor mensen met een handicap zal je toch respect krijgen voor ze na het zien van deze film. Er zijn mensen die een verkeerde indruk hebben over mensen met een geestelijke handicap terwijl ze eigenlijk ook gewoon zoals jou en mij zijn. Dit is zeker een aanrader. Niet snel te vinden maar als je op Youtube zoekt vind je hem vanzelf

avatar van DISTURBIA

DISTURBIA

Ik zal eens kijken op youtube of ik hem kan vinden, ik vind echt àlle Shiafilms goed .

avatar van K*D

K*D

Heeeeeel lang geleden gezien. Denk dat ik maar weer eens naar op zoek ga. Ik weet nog dat ik de film erg leuk vond.