Gone but Not Forgotten (2004)

Thriller
180 minuten (miniserie, 2 delen)

geregisseerd door Armand Mastroianni
met Brooke Shields, Lou Diamond Phillips en Scott Glenn

Een vrouw uit Oregon verdwijnt spoorloos. Het enige wat gevonden wordt, is een zwarte roos en een briefje met de tekst: "Gone but not Forgotten". De verdwijning en het briefje doen denken aan een serie moorden die jaren daarvoor in New York zijn gepleegd. Iemand wordt aangeklaagd, een privé-detective wordt vermist, een rechercheur weet meer dan ze laat merken, en een keiharde vrouwelijke advocaat raakt verstrikt in een web van bedrog, wraak en meervoudige moord.

Echt een halmark-film. Slecht te verteren kost. Jammer voor Scot Glen heel wat betere films gezien.

ja en zo zie je maar weer smaken verschillen.
vond dit geen straf om mijn saaie avond door te komen!

Tjako schreef:

Hallmark staat juist bekend om films met hoge kwaliteit.

een klasse film die een verrassend eind heeft
drie uur totaal niet verveeld en best wel met spanning gekeken
voor mij een 3.5 waard

avatar van balosa
spannende film met een goed verhaal, is me niet tegengevallen, maar ieder zijn smaak

Goede film, duurt 3 uur maar word niet langdradig. Met een verrassend slot. Zeker de moeite waard.

Sterke rol van Scott Glenn.
Boeiende thriller.
Spanning en geheimzinnigheid houd je 3 uur bezig.
Het einde is enigzins verrassend en behoorlijk luguber.
Goede keuze voor een lange avond suspense

N&N
Goed! Heeft 3 uur lang niet verveeld.
Vraag me alleen af waarom mevrouw zoveel onschuldige slachtoffers moest maken???

Gewoon een lekker filmpje 3.5* kijkt lekker weg en is totaal niet vervelend dat ie 3 uur duurt..

avatar van ML Webdesign
We hebben de film in meerdere keren gekeken en vond het best te doen.

avatar van snip
aardige thriller
kijkt lekker weg.

avatar van APPEL68
Hmm, beetje jammer... zowiezo de moeite alleen werd een heel erg sterk eerste deel gevolgd door een wat minder 2e deel...

avatar van domuslucis
Warrig begin en aan het einde onwaarschijnlijk overdreven.
Het was mij allemaal een beetje "te"

avatar van Anjin
1 deel was ook wel zat geweest..

Te langdradig,na deel 1...

Verder was het wel oke

Wat een gruwel van een film. Slecht geacteerd, slechte dialogen en een onwaarschijnlijk en te ver gezocht verhaal. Had veel beter uitgewerkt kunnen worden.