Love Field (1992)

Drama / Roadmovie

geregisseerd door Jonathan Kaplan
met Michelle Pfeiffer, Dennis Haysbert en Brian Kerwin

1963. Lurene Hallett (Pfeiffer) vereenzelvigt zich erg met Jackie Kennedy en baalt als ze haar niet de hand kan schudden op vliegveld Love Field in Dallas. Echt overstuur wordt ze pas als de president later wordt vermoord. Haar man begrijpt niet waarom ze naar de begrafenis wil maar ze pakt haar koffer en stapt op de bus, waar ze een zwarte man (Haybert) ontmoet die met zijn dochtertje reist.

avatar van narva77
Best een goed filmpje nog. Michelle Pfeiffer kreeg er een oscarnominatie voor.

Dennis Haysbert is geen Poitier maar verder is dit een prima film ....Ook met een hele mooie Michelle Pfeiffer.. Een dikke acht dus 4*

De mooiste vrouw ter wereld. Zodra ik Michelle Pfeiffer zie smelt ik.

avatar van Bubblez
Geweldige film, erg mooi. Heb 'm meerdere malen gezien. Ben dol op Michelle!

avatar van Boenga
Prima film: uitstekende acteurs en heel genietbaar verhaal; vrij realistisch.

Voilà, kort en bondig.

Een van Pfeiffers beste rollen. Ook Haysbert is erg goed. Alleen een beetje jammer van de irritante en stereotype rol van de man van Pfeiffer.