ad
  • 8.173.058 stemmen

Nature Unleashed: Fire (2004)

Thriller | 90 minuten

Genre: Thriller

Alternatieve titel: Fire

Oorsprong: Canada / Roemenië / Verenigd Koninkrijk

Geregisseerd door: Allan A. Goldstein

Met onder meer: Bryan Genesse, Josh Cohen en Melanie Lewis

IMDb beoordeling: 3,7 (339)

Over Nature Unleashed: Fire

Tijdens een motortocht van een groep jongeren door het bos valt een motorrijder ongelukkig na een sprong en breekt zijn been. Jake Langford, een ranger in opleiding, krijgt een telefoontje en schiet de jongeren te hulp. Op het oog een eenvoudig klusje en Jake heeft de jongeren dan ook snel gevonden. De terugreis loopt echter niet als gepland als er plots een brand ontstaat. Er ontstaat paniek in de groep. De brandweer wordt ingezet, maar de groep moet zichzelf zien te redden als de brand steeds maar groter en groter wordt...

avatar van petitke

petitke

Na 10 keer kijken wordt het wel een goeie film

avatar van Chattingforum

Chattingforum

Ik vind het een leuke film. Al heb ik echt een super hekel aan al die medelijden gezeik, daarom een 4.

Chattingforum schreef:

kunnen jullie me uitleggen hoe ik de films kan kijken?

Een zeer matige film.

Slecht en overdreven geacteerd.

Chris is zwaar gewond aan zijn been, hij schreeuwt het uit en kan er absoluut niet op lopen, maar op het einde van de film rent hij gewoon rond, zonder een spier te vertrekken

En dan ook nog de overdramatische scenes waar weer iemand roept: Oh, laat mij maar achter, ga verder zonder mij Daar word ik ook een beetje moe van.

movies-man- schreef:

kunnen jullie me uitleggen hoe ik de films kan kijken?

hoe bedoel je

movies-man-

je kan ze toch op deze site ook kijklen of niet?

en als het kan hoe kan ik ze dan kijken op deze zite?

movies-man- schreef:

je kan ze toch op deze site ook kijklen of niet?

en als het kan hoe kan ik ze dan kijken op deze zite?

Nee, je kunt geen films kijken op deze site

ok bedankt

movies-man-

maar weet iemand een goede site om films te kijken of te downloaden

avatar van donemans

donemans

hahahahahahaha een 1 voor de moeite.. werkelijk ontzettend slecht. Vooral de acteerprestaties zijn lachwekkend

avatar van veron35

veron35

dafoefan schreef:

En dan ook nog de overdramatische scenes waar weer iemand roept: Oh, laat mij maar achter, ga verder zonder mij.

dat is wel heel erg. Triest gewoon . Ik snap niet wat zo'n schrijver bezielt om dat te doen. Dat maakt een film zo slecht.

avatar van Mr. Chiel

Mr. Chiel

Best leuk gemaakte film, al zijn er veel betere in de genre. *2

avatar van Scheurleer

Scheurleer

Sorry, dit is dus niks. Slecht script, onlogisch verhaal, slecht geacteerd.

avatar van Legan

Legan

Bovenstaande plot slaat weer eens de plamk compleet mis. Enfin, redelijk eens met bovenstaande korte opinie.

avatar van Hanna01

Hanna01

Oke wat een film..!

Vreselijk acteerwerk, vreselijk neppe effects.. wel wat leuke crossbeelden maar dat is het ook.. dom verhaal van een uit de dood opgestane man die wraak wilt.. en die na nog een keer half dood gaan weer opduikt. 5 sterren voor mijn verspilde tijd en 1.5 sterren voor de film voor de moeite en voor sommige leuke beelden.. Ook het eind vreselijk cheesy.. Maar dit is mijn mening natuurlijk;)

avatar van A.L.I.E.N

A.L.I.E.N

Heb mij uitijndelijk de MOEITE getroost deze film te kijken. Zeer vermakelijk maar wist mij niet volledig te boeien.

3.0

avatar van DMF

DMF

Deze film loopt echt over van de fouten.

Die Tiny kan wel erg veel hebben wat de film direct al een onrealistische draai geeft. Immers: Tiny valt eerst talloze meters en staat lange tijd in de fik, maar komt op het laatst toch weer terug, terwijl Marcus wél direct sterft. Zucht.

Verder is het inderdaad op z'n minst opvallend te noemen dat Chris met een gecompliceerde beenbreuk op het laatst voorop loopt....

Jake zei trouwens in de mijn dat ze naar rechts moesten. Ja, dat gingen ze ook, maar wel vanuit het oogpunt van de kijker. Vanuit hun positie was het gewoon linksaf... Ook zo'n typische fout.

Nee, alles behalve overtuigend. Bovendien matig geacteerd en die zogenaamde "adembenemende special effetcs" (wat achterop de DVD stond), zijn dra-ma-tisch.

Hmm,, ik vind het een zeer vermakelijke film. In de week dat ik hem voor het eerst zag, heb ik hem snel nog een keer gekeken.

Ik houd er zelf ook wel van om een brandje te steken, dus ik geef hem 3,5*

Het acteerwerk kan beter, maar in zo'n film wil men juist benadrukken hoe snel vuur zich kan verspreiden en dat het je een bosbrand niet moet onderschatten!!

Tarkus

Samenvatting van deze film is simpel; dit is geen rampenfilm !!

De titel 'Nature Unleashed is bijgevolg niet van toepassing bij deze film.

Weliswaar spelen de bosbranden een rol in het verhaal maar het is een pure thriller, een wraaklustige pyromaan is hier de oorzaak van de branden en daarrond is het verhaal gemaakt.

Met natuurrampen heeft deze film dan ook weinig te maken, en hoort deze film eigenlijk niet thuis in deze reeks.

Als je het bekijkt als thriller is dit een verhaal zoals er 13 in een dozijn zijn, dit hebben we allemaal al wel eens gezien, en beter ook.

avatar van 606

Toch nog best een aardige film die ik wel kan waarderen.

Hou wel van dit soort films.

Verhaal was dan wel niet top en acteren was redelijk.

3 sterren

avatar van Phantasm

Phantasm

Film die aardig in elkaar is gezet en lekker wegkijkt.

avatar van Weertenaar

Weertenaar

Alleen al voor het weerzinwekkend zwakke camerawerk verdient dit gedrocht niet meer dan 0,50