The Aviator (1985)

Avontuur / Drama

geregisseerd door George Miller (I)
met Christopher Reeve, Rosanna Arquette en Jack Warden

Een student van hem kan niet landen en hij kan niet voorkomen dat de student het vliegtuig laat neerstorten. Nu, tien jaar later, moet hij een passagier meenemen omdat er te weinig vrachtverkeer is om rendabel te zijn. Hij vindt het vreselijk, maar zit met een vrouw opgescheept wanneer hij in de bergen is neergestort.

best wel aardige film vergeet niet ook al bijna 25 jaar oud
verhaaltje is 13 in een dozijn maar toch wel de moeite waard

avatar van INTJ
Vanmorgen op tv, ik heb me best geamuseerd. Van Christopher Reeve had ik niet veel meer gezien dan Superman dus het was leuk om hem eens in een andere rol te zien.
Al met al de anderhalf uur kijken best waard.

*2,5