Won Ton Ton, the Dog Who Saved Hollywood (1976)

Komedie / Familie

geregisseerd door Michael Winner
met Art Carney, Bruce Dern en Teri Garr

In 1924 gaat Estie naar Hollywood om actrice te worden, maar de hond die haar volgt wordt geheel onverwachts de ster. Hollywood blijkt zo zijn eigen regels voor succes te hebben.

avatar van Brix
Dit is een curiositeit!
Waarschijnlijk is het de film met de meeste filmsterren die een piepklein gastrolletje vervullen ooit.
Maar met zekerheid is het een van de allerslechtste comedy's die Hollywood uit heeft gebraakt.

Zelfs ex-Tarzan Johnny Weissmuller duikt , gekleed in overall,even op om het zinnetje "You're wanted on the phone"te spreken...en daarna nooit meer op het witte doek terug te keren,
Wat een triest afscheid.

Zie voor de rolbezetting IMBd,
Om al die acteurs en actrices te herkennen zul je de film wel een keer of tien moeten bekijken vrees ik.
Ik denk niet dat iemand zo gek te krijgen is,