• 8.347.392 stemmen

Pootie Tang (2001)

Komedie / Muziek | 81 minuten

Genre: Komedie / Muziek

Geregisseerd door: Louis C.K.

Met onder meer: Lance Crouther, Chris Rock en Robert Vaughn

• Google Play Bekijk via Google Play

Plot Pootie Tang

"Too cool for words."

De film vertelt het verhaal van Pootie Tang, een misdaadbestrijder geliefd bij jong en oud. Zijn tegenstanders proberen hem dwars te zitten door zijn speciale riem van zijn vader te stelen, en zijn positieve commercials te stoppen. Het is nu aan Pootie Tang en zijn vrienden om de riem terug te vinden en het kwaad te stopen.

imageimageimage

avatar van gratis

gratis

Zeer goede film, je moet de humor snappen en daarna zul je hem echt waarderen. Ik geef deze film dan ook 5 sterren voor de unieke humor.

Helios

Erg dat ze niet vertellen hoe grappig die film zou zijn want ik ging bij veel scènes huilen en lachen tegelijkertijd

avatar van zidane01

zidane01

Hahaha de humor is zó flauw en droog (ik hoop wel dat iedereen weet dat het bewust is, aan de reactie's is dat namelijk niet te zien) dat het nog best grappig is!

avatar van Bas1991

Bas1991

Hahah wat een geniale film.

Vooral dat stuk waar ze de "muziek" van Pootie draaien, en waarbij de vader van dat jochie roept Turn that noise down DAMNIT

avatar van Tezza

Tezza

Helios schreef:

Hahahaha ik Ook,, Deze film was echt Hilarisch.

Het verhaal ging misschien nergens over maar hij was wel echt Lachen.

avatar van Queen-Bee

Queen-Bee

Waanzinnig gelachen... Duurde wel even voordat ik in de juiste 'flow' zat, maar toen bleef ik er praktisch in!!!

avatar van LostCauze

LostCauze

Louis C.K. de regisseur? Interessant.

Ik kan me herinneren dat ik me ziek heb gelachen om deze film in m'n tiener/stoner tijd, wetende dat t eigenlijk super slecht was. Net als bij zo'n film als Kung Pow. Daarom toch maar een voldoende, omdat de herinnering positief is.

Ben je in een hersenloze, melige bui dan lijkt me deze film een aanrader, zo niet, kijk dan liever een stand-up show van C.K., daar heb je geen drugs voor nodig om te kunnen lachen.