The Country Bears (2002)

Komedie / Familie

geregisseerd door Peter Hastings
met de stemmen van Haley Joel Osment, Chip Chinery en Elizabeth Daily

Beary Barrinson, een 10-jarige beer die opgevoed is door mensen, reist naar Tennessee om zijn familie te vinden. Onderweg helpt hij om de ooit legendarische Country Bear Band te herenigen voor een benefietshow om het Country Bear concertgebouw te redden.

Hij is al een tijdje in de V.S uit!

tom
boffen

En nu maar hopen dat ie hier de bios niet komt vervuilen.

avatar van petey
we hebben hier niet zoveel bossen, dus het zal wel meevallen.

avatar van Purmerend
Redelijk, wel zeer schattige beren. Leuke scene's okselschetenman, Bear Power en wat is dat? dat is een bord.2*

avatar van 606
veel te lage score echt zeer leuk en schattige film

leuk gedaan en mooi verhaal.

4 sterren

avatar van Marvinleeaday
Gewoon een lieve, leuke Disneyfilm, met allercharmantste beren die gewoon zijn geacepteerd in de maaschappij.