ad
  • 8.182.148 stemmen

Une Visite au Louvre (2004)

Documentaire | 49 minuten

Genre: Documentaire

Oorsprong: Frankrijk / Duitsland / Italië

Geregisseerd door: Danièle Huillet en Jean-Marie Straub

Met onder meer: Julie Koltaï

IMDb beoordeling: 7,0 (201)

Oorspronkelijke taal: Frans

Over Une Visite au Louvre

Deze documentaire geeft een uitgebreide rondleiding door het Louvre in Parijs, waarbij de kunstenaars Paul Cézanne (Julie Koltaï) en Joachim Gasquet (Jean-Marie Straub) de rondleiding toelichten.

Paul Cézanne (stem)

avatar van Freud

Freud

Deze film speelden ze vandaag in het filmmuseum van Antwerpen maar ik ben hem niet gaan zien.

Je zult zeggen wat zaag je er dan over, maar uit het programmaboekje bleek dat deze film opgebouwd is uit twee keer hetzelfde, dus de eerste drie kwartier vormen de film, die hebben ze gewoon dubbel opgenomen en die krijg je daarna dus in lichtelijk verschillende vorm nog eens te zien. En dat leek me wel interessant om weten voor mensen die overwegen hem te bekijken, vandaar