A Christmas Visitor (2002)

geregisseerd door Christopher Leitch
met William Devane, Meredith Baxter en Dean McDermott

De familie Boyajian heeft in elf jaar geen Kerstmis gevierd. Sinds hun zoon en broer is overleden tijdens de Golfoorlog, zijn ze al het vertrouwen verloren. Maar dit jaar is er een jongen bij hen op bezoek, hij is ongeveer van dezelfde leeftijd als hun overleden gezinslid nu zou zijn geweest.

Ik zie dat iemand om 13.37 uur al een halve ster heeft gegeven. Rond die tijd zat ik daar ook aan te denken, maar in plaats daarvan maar afgezet.
Dit is een ware-woensdagavond film, wat al erg genoeg is, en dan nog met én zoete kerstinvloeden én Amerikaans patriottische oorlogscrap.

Kan het erger.

De poster alleen al..

wat een ontzettende bagger film ! niks aan nooit kijken tijdverspilling ! dan is het nog leuker om op ajax.nl te kijken

Warme feelgood kerst film die met een goede cast vooral William Devane en de koningin van de tv-film Meredith Baxter een ruime voldoende haalt.