The Players Club (1998)

Komedie / Drama

geregisseerd door Ice Cube
met Lisa Raye, Jamie Foxx en Ice Cube

Diana, een jonge moeder die een in schoenenwinkel werkt, ontmoet de strippers Tricks en Ronnie. Ze vertellen haar dat er veel geld te verdien valt in de Player's club. Diana besluit er onder de naam Diamond te gaan werken. Wanneer ze op een dag terugkeert naar huis wordt ze bijna verkracht door een geobsedeerde fan, en treft ze haar nicht in bed aan met haar ex.

avatar van You_bastard
Was te verwachten dat hij slecht was met Ice Cube op de regie stoel.

Inderdaad niet best. Wel leuk dat Luke van 2 live crew er in zit.

Kan er nix aan doen jeugdsentiment of zo maar ik vind hem goed ! 4*

Vreselijke humor in een film die best potentie had kunnen hebben , zou Ice Cube zich alleen op drama hebben gericht en alles iets minder clean, dan had het wat kunnen worden.