Undercover Blues (1993)

geregisseerd door Herbert Ross
met Dennis Quaid, Kathleen Turner en Fiona Shaw

Jane en Jeff Blue zijn met zwangerschapsverlof maar de CIA heeft ze toch weer nodig voor een speciale opdracht. Eigenlijk voelen ze daar niet veel voor maar de criminelen zitten ze al op de hielen. Het mag echter duidelijk zijn dat de 11 maanden oude baby op de eerste plaats komt.

avatar van Purmerend
42 stemmen en niemand met een reactie?

neo (crew)
Zo grappig was ie anders niet, dus dat niemand hier iets over kwijt wilt... Was vooral een slap verhaal, waarin de schrijvers zoveel mogelijk grappen probeerde te proppen, en daar weinig in slagen.Slechte acteerwerk (die Tucci vooral), matige actiescenes....

avatar van Purmerend
He, toch een reactie. Bedankt Neo.

Hoi,
ik vindt dit toch wel een goede film..
Eigenlijk hoor je van deze film niet veel van,
mja ik vindt het een super film al moet ik het zelf zeggen!

Kathleen Turner speelt vooral een goede act in die film,
en kan ook hoor trappen ..

Ik geef er eigenlijk een 5,0 *
Ja ik geef toe het is een top film

Ik heb deze film lang geleden gezien en zoek hem sindsdien voor in de collectie. Het is jammer dat je er verder niet veel over hoort, dit soort films zouden ze wat mij betreft vaker mogen maken. Goede actie, leuke humor en ook de tweede keer nog leuk!

Ik vind de hier getoonde score wel erg laag, ik heb veel slechtere films gezien met hogere scores. Humor blijft over het algemeen toch een beetje achter in de scores. Zal toch wel erg persoonlijk zijn.

avatar van Aapje81
Heb hier toen zeer van genoten. De acteurs doen het heel leuk en heb af toe erg hard gelachen. Zeer ondergewaardeerd op deze site.

avatar van movie acteurs
Undercover Blues is een film bedoeld als komedie, maar in mijn ogen word het nergens leuk. Ook miste de film van mij een lach. 1,5 vanwege Quaid en Turner.

Ik vind het een heerlijke film, je hoeft er niet bij na te denken. Gewoon voor een regenachtige avond op de bank en gewoon genieten.