Moonrunners (1975)

Actie / Komedie

geregisseerd door Gy Waldron
met Joan Blackman, George Ellis en Chris Forbes

Grady en Bobby Lee helpen hun oom Jesse met zijn illegale praktijkjes. Oom Jesse is echter geen grootschalige dief of smokkelaar, en voelt dan ook niets voor een zakendeal met een gangster uit New York. Helaas wil de gangster daar niets over horen, en dwingt Jesse om een grote deal te sluiten. Gelukkig zijn Grady en Bobby Lee niet van plan om hun oom zomaar in de steek te laten.

avatar van bioscoopzaal
Grappig detail:

"Director Gy Waldron went to create the TV series "The Dukes of Hazzard" (1979), using several elements of this film in the TV show, including Waylon Jennings as narrator."