Mame (1974)

Muziek

geregisseerd door Gene Saks
met Lucille Ball, Beatrice Arthur en Robert Preston

Een rijke man sterft en laat al zijn geld na aan zijn zoon. Omdat deze nog minderjarig is zal zijn tante Mame voor hem zorgen. Vader heeft strikte regels opgesteld waar tante anders over denkt. Daarom neemt de executeur het kind van haar af. Bovendien stort de beurs in waardoor ze ook al haar geld kwijt is.

FisherKing
Lucille Ball da's lang geleden !; Was dit nou een Musical ?

Over Auntie Mame bestaat er een boek, een toneelstuk, een musical, een film zonder liedjes en een musicalfilm. Dit is de laatste. Een ramp, zoals ik me vaag herinner. Ook de laatste film van het stokoude werkpaard Lucille Ball (wiens series geloof ik nog steeds altijd wel ergens ter wereld op tv worden vertoond - wel een fenomeen dus).

FisherKing
|Ze had geldproblemen dus ging ze door..en door..