Death Valley: The Revenge of Bloody Bill (2004)

Horror

geregisseerd door Byron Werner
met Scott Carson, Jeremy Bouvet en Chelsea Jean

Een schooldebatteam en hun coach worden gekidnapt door een drugsdealer, die wraak wil nemen op zijn voormalige partner. Ze komen terecht in een verlaten dorpje, dat tevens de laatste rustplaats is van Bloody Bill Anderson, een rover ten tijde van de burgeroorlog. Die sprak vlak voor zijn dood de vloek uit over het dorpje dat niemand het oord levend zou verlaten. De ongelukkige slachtoffers moeten leren samenwerken om aan de vloek te ontkomen.

zekah wel lachuh filmpie ken beter maar hou zo ie zo wel van zombie films neem jij ff een lekkah happie uit me arm

avatar van Boeikens
Van The Asylum verwacht men natuurlijk geen toppers.
In dit opzicht heeft deze film me niet echt teleur gesteld.
Flut verhaal, zwak acteerwerk, redelijk wat gore maar zwakke FX.