The Veteran (2006)

geregisseerd door Sidney J. Furie
met Michael Ironside, Ally Sheedy en Bobby Hosea

Een Vietnamveteraan besluit terug te keren naar de plaats waar hij vroeger gevochten heeft. In het dagelijks leven is hij priester geworden en er is weinig van zijn oude 'ik' over. Eenmaal in Vietnam wordt hij door een oude kameraad gedwongen om de bloedige vechtpartijen en slachtvelden weer te herbeleven.

Wat een drama.. ongelofelijk slecht

plaatje ziet er wel mooi uit heeft wel wat weg van predator 1

Een dominee, een oud Vietnamstrijder, gaat terug naar Vietnam waar hij een zoon heeft. De dominee heeft zich ook verkiesbaar gesteld en kan dergelijke soelaas niet hebben. Wordt gegijzeld door ex "doc" uit Vietnam tijd die hij indertijd voor oud vuil achterliet.
Enkele flas backs vertellen dat verhaal.
Matige spanning slap einde. Niet goed.

avatar van J filmrecent
de trailer is een goed marketingstuk, maar bij het zien van de hele film, dat is andere koek.

Verhaal , welk verhaal ?
Acteren, wat is dat?

Nee de film kon mij totaal niet boeien en moet zeggen dat de film slecht is.

Wat een slechte film met onzinnige wendingen en einde...afrader!

avatar van subwoofer henk
Slechte film zeg

avatar van dope
Ik vond m best te kijken! Ik had een laag verwachtingspatroon gezien de bovenstaande kritiek en de lage waardering, ook op IMDB (2,9/353) maar vond het geen vervelende film.