The Contract (2002)

Thriller

geregisseerd door Steven R. Monroe
met Camilla Overbye Roos, Jeff Fahey en Andrew Keegan

Anne, een schrijfster voor een groot tijdschrift, heeft een lastige dag achter de rug. Haar baas valt haar seksueel lastig, ze wordt bedrogen door haar beste vriendin, haar huwelijk staat op springen, de plaatselijke winkelbediende is een stommeling en daarboven komt nog eens dat ze haar babysitter betrapt op vrijen in haar woonkamer. Anne heeft het gevoel dat haar leven aan het afbrokkelen is. Diezelfde avond gaat ze naar een plaatselijk café waar ze een mysterieuze man ontmoet, die luistert naar haar verhaal. Deze ontmoeting zal niet alleen Anne's leven veranderen, maar ook dat van de vijf mensen die haar dag verpest hebben.