Chant d'Hiver (2015)

Frankrijk
Komedie / Drama

geregisseerd door Otar Iosseliani
met Rufus, Amiran Amiranashvili en Mathias Jung

Een waardige baron moet onder de guillotine en dringt erop aan dat hij nog een pijp mag roken voor het mes hem onthoofdt. Meer dan twee eeuwen later komt zijn schedel terecht in een appartement dat grenst aan een gezellige Parijs binnenplaats, in een Boheemse wijk bewoond door verschillende excentriekelingen, dieven en zonderlingen. Maar te midden van deze chaos, is er nog ruimte voor dromen, liefdesverhalen en sterke vriendschappen die ons in staat kunnen stellen te hopen dat het morgen beter zal zijn dan vandaag.

avatar van Mac Hammer Fan
Nu op MUBI.