Woman's World (1954)

geregisseerd door Jean Negulesco
met Clifton Webb, June Allyson en Van Heflin

De chef van een autobedrijf kan voor de vacature van een nieuwe directeur geen keuze maken tussen drie mannen en laat ze alle drie met hun echtgenotes naar New York komen, waarbij hij de vrouwen een belangrijke rol toedicht.

Dick2008
Ik vond hem vroeger al matig en nu nog minder, ondanks mooie beelden en sterke cast, o.a. Bacall en MacMurray. Eigenlijk alleen herbekeken, vanwege Allyson. Maar het is gewoon een saai drama. 2.0

avatar van missl
Best een vermakelijke film over een directeur die een opvolger zoekt. Er komen 3 mannen en zij mogen ook hun vrouwen meenemen. Allyson is charmant.