Pionery-geroi (2015)

1 stem

Rusland

geregisseerd door Natalya Kudryashova
met Natalya Kudryashova, Darya Moroz en Aleksey Mitin

Olga, Katya en Andrey wonen in Moskou en zijn schoolvrienden. Net als alle mensen van het platteland komen ze naar de hoofdstad om geluk te vinden. Als volwassenen moeten de drie vrienden zich schikken in het leven in Moskou. Er is geen plaats voor grootse ideeën, voor gevoelens en hoge aspiraties. De dromen over heldendaden worden geruild voor dromen over stabiliteit. Ze proberen te leven 'zoals iedereen', maar dat geeft hen geluk noch voldoening.

6 en 9 november te zien in Filmhuis Den Haag in het kader van het Eastern Neighbours Film Festival.