Transformations (1988)

Horror / Sciencefiction

geregisseerd door Jay Kamen
met Rex Smith, Lisa Langlois en Patrick Macnee

Wolfgang Shadduck (Rex Smith) reist door de ruimte wanneer een monster, dat hij aanziet als een mooie vrouw, in zijn ruimteschip verschijnt en de liefde met hem bedrijft. Daarna wordt hij gedwongen om zijn schip op een planeet te landen, dat eigenlijk een gevangenisplaneet is. Daar ontmoet hij Miranda die verliefd op hem wordt. Een groep gevangenen gebruikt hem en zijn ruimteschip om van de planeet te ontsnappen, maar het monster dat nu in hem zit zorgt voor problemen en alleen Miranda's liefde kan hem redden.

avatar van EVIL '84
5 sterren maar verder geen reacties?? Mooie cover, hoop dat ik de film nog ergens tegenkom en kan bekijken.